Bagaimana membetulkan ralat ERR_CONNECTION_CLOSED pada Chrome?

Soalan


Masalah: Bagaimana membetulkan ralat ERR_CONNECTION_CLOSED pada Chrome?

Saya pengguna Windows 10 yang baru dan saya tidak dapat menggunakan penyemak imbas Google Chrome sama sekali. Penyemak imbas mengatakan bahawa & ldquo; Halaman web ini tidak tersedia & rdquo; tetapi tidak memuat halaman lain. Bagaimana saya harus memperbaikinya? P.s: penyemak imbas lain (Edge dan Mozilla) berfungsi dengan baik.


Jawapan Selesai

gambar

The ERR_CONNECTION_CLOSED ralat adalah salah satu bug yang biasa muncul di penyemak imbas Google Chrome. Anda mungkin melihat ralat ini hanya pada laman web tertentu atau mungkin melumpuhkan penyemakan imbas Internet anda sepenuhnya. Mungkin ada beberapa sebab yang boleh mencetuskan ralat ini. Oleh itu, dalam artikel ini, kita akan membincangkan yang paling kerap.

Cukup banyak pengguna melaporkan mengenai perjumpaan Ralat ERR_CONNECTION_CLOSED setelah memasang kemas kini perisian atau menaik taraf sistem operasi. Oleh itu, jika anda baru-baru ini menaik taraf OS anda ke Windows 10 atau memasang Kemas kini Ulang Tahun yang terkini, ralat ini mungkin mula muncul pada penyemak imbas Chrome anda walaupun aplikasi tersebut berfungsi dengan sempurna sebelumnya. Ia mungkin berlaku kerana selepas kemas kini, tetapan masa dan tarikh peranti anda mungkin telah diubah. Tetapan masa dan tarikh yang salah dikonfigurasi di komputer boleh menyebabkan pelbagai kesalahan, termasuk ERR_CONNECTION_CLOSED . Ini mungkin muslihat yang mudah, tetapi mengemas kini peranti ke tetapan waktu yang tepat dan menghidupkan semula ia dapat membantu menyelesaikan masalah ini. Kemas kini sistem juga dapat menyeimbangkan penyemak imbas anda dan memberi kesan salah mengatur tetapannya. Oleh itu, tanpa konfigurasi yang betul, penyemak imbas tidak dapat beroperasi dengan baik. Cara terbaik untuk menyelesaikan masalah ini adalah dengan menetapkan semula penyemak imbas Chrome anda dan memulihkan tetapan lalai. Kami menerangkan cara melakukannya di bawah.



Kadang-kadang, yang ERR_CONNECTION_CLOSED ralat mungkin berlaku kerana anda menggunakan salinan Google Chrome yang tidak disahkan. Aplikasi seperti itu boleh dimuat turun dari laman web perkongsian perisian pihak ketiga atau rangkaian peer-to-peer, jadi aplikasi tersebut sangat tidak boleh dipercayai, terdedah kepada pelbagai kesalahan dan bahkan boleh menular. Oleh itu, anda harus memastikan bahawa anda menggunakan versi penyemak imbas yang bereputasi dan beralih ke versi penyemak imbas yang boleh dipercayai tanpa berlengah-lengah, sekiranya anda melihat sesuatu yang mencurigakan. Bercakap mengenai perisian yang tidak dapat dibalas, mungkin komputer anda dijangkiti dengan perisian hasad yang menyekat penyemak imbas anda. Dalam kes sedemikian, sila imbas komputer anda dengan utiliti antivirus profesional, misalnya, dan hentikan program yang mungkin tidak diingini ini dengan segera.


Bagaimana untuk menetapkan semula penyemak imbas Google Chrome anda dan menghapus ralat ERR_CONNECTION_CLOSED?

Untuk membaiki sistem yang rosak, anda harus membeli Reimage Reimage versi berlesen.

Langkah-langkah di bawah menerangkan secara ringkas cara menetapkan semula penyemak imbas Google Chrome anda:

  • Di kanan atas penyemak imbas Chrome anda, klik menu ikon (tiga titik menegak) dan pilih Tetapan
  • Di dalam Tetapan panel, tatal ke bawah sehingga anda menjumpai Tetapkan semula tetapan penyemak imbas dan klik padanya
  • Sahkan tindakan dengan mengklik Tetapkan semula
  • Nyalakan semula komputer anda.

Baiki Kesalahan anda secara automatik

pasukan wimbomusic.com berusaha melakukan yang terbaik untuk membantu pengguna mencari penyelesaian terbaik untuk menghilangkan kesalahan mereka. Sekiranya anda tidak mahu bergelut dengan teknik pembaikan manual, sila gunakan perisian automatik. Semua produk yang disyorkan telah diuji dan diluluskan oleh profesional kami. Alat yang boleh anda gunakan untuk memperbaiki kesalahan anda disenaraikan di bawah:


Tawaran Bersesuaian dengan Microsoft Windows Bersesuaian dengan OS X Masih menghadapi masalah?
Sekiranya anda gagal memperbaiki ralat menggunakan Reimage, hubungi pasukan sokongan kami untuk mendapatkan bantuan. Tolong, beritahu kami semua butiran yang anda fikir kami harus tahu mengenai masalah anda. Reimage - program pembaikan Windows khusus yang dipatenkan. Ia akan mendiagnosis PC anda yang rosak. Ia akan mengimbas semua Fail Sistem, DLL dan Kunci Pendaftaran yang telah dirosakkan oleh ancaman keselamatan. Reimage - program pembaikan Mac OS X khusus yang dipatenkan. Ia akan mendiagnosis komputer anda yang rosak. Ia akan mengimbas semua Fail Sistem dan Kunci Pendaftaran yang telah dirosakkan oleh ancaman keselamatan.
Proses pembaikan yang dipatenkan ini menggunakan pangkalan data sebanyak 25 juta komponen yang dapat menggantikan fail yang rosak atau hilang pada komputer pengguna.
Untuk membaiki sistem yang rosak, anda harus membeli alat penghapusan malware versi berlesen.

Cegah laman web, ISP, dan pihak lain daripada menjejaki anda

Untuk kekal tanpa nama dan mencegah ISP dan pemerintah dari pengintipan pada anda, anda harus menggunakan VPN. Ini akan membolehkan anda menyambung ke internet sambil tanpa nama sepenuhnya dengan menyulitkan semua maklumat, mencegah pelacak, iklan, dan juga kandungan berbahaya. Yang paling penting, anda akan menghentikan aktiviti pengawasan haram yang dilakukan NSA dan institusi pemerintah lain di belakang anda.

Pulihkan fail anda yang hilang dengan cepat

Keadaan yang tidak dijangka dapat berlaku pada bila-bila masa semasa menggunakan komputer: ia boleh dimatikan kerana pemadaman elektrik, Skrin Kematian Biru (BSoD) boleh berlaku, atau kemas kini Windows secara rawak dapat mesin ketika anda hilang selama beberapa minit. Akibatnya, kerja sekolah anda, dokumen penting, dan data lain mungkin hilang. Ke pulih fail yang hilang, anda boleh menggunakannya - ia mencari melalui salinan fail yang masih ada di cakera keras anda dan mengambilnya dengan cepat.